LETTERATURA torna alla homepage
PRECICERONIANA CICERONIANA AUGUSTEA IMPERIALE RISORSE
     
Ovidio


  Cerca







Progetto Ovidio - forum

pls - prima d'inoltrare richieste in forum
leggete le condizioni e i suggerimenti del FORUM NETIQUETTE

FORUM APERTO
>>> qualche suggerimento per tradurre bene (da: studentimiei.it)

--- altri forum di consulenza: DISCIPULUS.IT - LATINORUM - LATINE.NET ---



Leggi il messaggio

Mittente:
ptomber
raduzione De aeternitate mundi   stampa
Data:
11/12/2003 19.56.57




Rispondi a questo messaggio  rispondi al msg

Scrivi un nuovo messaggio  nuovo msg

Cerca nel forum  cerca nel forum

Torna all'indice del forum  torna all'indice
Caro Bukowski, avrei bisogno della traduzione di alcuni passi tratti dal De aeternitate mundi di Sigeri de Brabantia.


Capitulum I.
Qualiter species humana, et universaliter quaecumque alia generabilium et corruptibilium, causata sit.

De primo sciendum est quod secundum philosophos species humana non est
causata nisi per generationem. Cuius ratio est quia universaliter quorum esse
est in materia, quae ad formam est in potentia, facta sunt generatione, quae
quidem eorum est per se vel per accidens. Ex hoc autem quod species humana
causata est a Deo per generationem, sequitur eam non immediate ab eo
processisse. Species vero humana, et universaliter quorumcumque species est in
materia, licet facta sit per generationem, non tamen est generata per se, sed
tantum per accidens.


Capitulum II.
Responsio ad ponentem quod species humana nova est et esse incepit cum penitus non praefuisset.

Ex praedictis apparet secundum superius propositorum, solutio videlicet
ad praedictam rationem. Et primo dicendum ad eam ut sub forma prima
proponitur, negando propositionem dicentem quod species illa nova est, et esse
incepit cum penitus non praefuisset, cuius individuum quodlibet esse incepit
cum non praefuisset. Quia, licet nullum sit hominis individuum quin esse
inceperit cum non praefuisset, nullum tamen individuum eius esse incepit quin
aliud praefuisset, secundum philosophos. Species autem non habet esse tantum
per esse unius sui individui, sed et cuiuslibet alterius. Et ideo, secundum
eos, species humana non incepit esse cum penitus non praefuisset. Speciei enim
in esse inceptio non solum est ex cuiuslibet eius individui inceptione, cum
non praefuisset, sed alicuius eius individui, cum nec ipsum nec aliud illius
speciei individuum praefuisset.


Cordiali saluti :)

  raduzione De aeternitate mundi
      Re: raduzione De aeternitate mundi
 

aggiungi questa pagina ai preferiti aggiungi ai preferiti imposta progettovidio come pagina iniziale imposta come pagina iniziale  torna su

tutto il materiale presente su questo sito è a libera disposizione di tutti, ad uso didattico e personale, non profit/no copyright --- bukowski

  HOMEPAGE

  SEGNALA IL SITO

  FAQ 


  NEWSGROUP

%  DISCLAIMER  %

ideatore, responsabile e content editor NUNZIO CASTALDI (bukowski)
powered by uapplication.com

Licenza Creative Commons
i contenuti di questo sito sono coperti da Licenza Creative Commons